BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
It's all about me not u . If i've do anything sucks just remind me . Plus i'm not perfect person . Thank you for understanding me .

B O L D :)

yeahh gila best dpt pegi bold haha :D
datang datang je second combat start nyanyi huu then tiba tiba tiba nampak macam kelibatku kenal rupanya si batrisyia so aku pon sapa dye

sing alonglah dgn SC aku tau huhu
semua band best cuma aku jeh taktau lirik sgt
MC16 juga terbaik haha aku pakai baju dorglh time bold dorg perasan tak ah ?
time BT pulak time lagu this is black territory si Man bg mic kt aku haha nasib aku tau lyric part tuh
memang gila best doh aku asyik pandang si Man kot pasai tuh dye perasan :)
time KOTM pulak habis habisan aku kena belasah dengan budak budak sampai bengkak leher dengan hidung aku huhu seronok sungguh !

then , aku ddk tepi nampak pulak si Vinny Bold & Daniel Bold aku pandang je tiba both of him senyum kt aku then say hi pergh gilak cair aku haha bestie aku jeles sial wahahahaa
kalaulah si Bold tak lambat sgt setup pentas mesti aku dpt tengok shoe dorg huu :'(
terpaksa balik tak sempat tengok -_________________-




sebelom bergegas balik sempat aku beli baju SC & Disaster Funhaouse ;)



bestie aku dpt gamba curi curi dengan si Porcell Bold huh gila jelouse siot aku !