BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
It's all about me not u . If i've do anything sucks just remind me . Plus i'm not perfect person . Thank you for understanding me .

What should I do ?

Ergh , gilak best budak tu dapat MRSM. Aku rasa sekarang macam dah mula suka kt dia lahh tapi dia umor bawah hana kot huh beza 2tahun. Sumpah , dia berjaya tawan hati aku ! Gila best 1st keluar dengan dia kt RTW9 then dekat 1cafe gig warmtheaven berdua haha. Tapi bila dah mula sekolah , dia dh jarang text aku. Gila busy dia ni ! Lately , aku tengok who i'd like to meet kt ms dia 'u---- h----'. Pecah hati aku berderai dah shitt. Aku rasa mcm nk pulangkan balik yasinn plus duit tiket gig harituh duit dia. Oke tk ?

macam cerita


02Feb , hari ni la kan birthday dia. Aku wish dia tak reply pun. Beragak la weh kalau busy pon text dua huruf 'TQ' payah gak ke ? Dulu msg *** ngn *** ! sekarang cm bongok je