BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
It's all about me not u . If i've do anything sucks just remind me . Plus i'm not perfect person . Thank you for understanding me .

Tragedi 7september

Balik rumah raye time hahahaha :D
Tapi singgah shopping dulu la hahaha mcm biasa time square mari nak angkat vans la kot tengok duit cukup tak =,=

Oke turun dr Star meninggalkan rakan rakan seperjuangan matrix and star's boy juge adesss sedih sebenarnya nk berpisah :P

Time jalan nak ke TS dekat traffic light dah berkelip aku pun apelagi lagi lahhh dengan membawa beg seberat 2kg , tangan kanan pegang phone dan wallet , tangan kiri pula pegang skate . Time tengah melintas tiba-tiba aku tersungkur ke depan dushhhh . Kereta nak jalan dah -.- aku pula tension apsal bole jatuh maybe pakai baju kurung aku tkbiase .

Sume barang dkt tangan aku tercampak . Yihhh shit aku macam nk nangis sebab cuai gila boleh jatuh ,then ade sorg laki nk tolong aku aku pergi marah dia "tkpayahlah !" dengan nada menjerit stupid thing i made .

Kain baju kurung tersayang aku koyak :'(